Verzending
Welke pakketdienst levert mijn pakket?
De bestelling wordt bezorgd door de pakketdienst Dhl in Nederland en België. Je kunt met Dhl in contact komen of onze klantenservice contacteren .Wij hebben daarnaast een externe partner welke onze zendingen volgt en bij problemen actie ondernemen. Zij zijn telefonisch te bereiken via ons telefoonnummer.
Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Wij geven op onze website bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Daarnaast wordt de verwachte leverdatum aangegeven in het winkelmandje. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt. Houd hier dan ook rekening mee bij de aanschaf van producten voor jouw dieren. Wanneer je betaald hebt via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt dan namelijk pas verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een mail met daarin een track en trace code. Hiermee kun je de bezorging van jouw pakket volgen. Wordt jouw tracking code niet actief? Neem dan contact met ons op.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt de bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus. Wanneer het niet mogelijk blijkt het item af te leveren zal de chauffeur het pakket afleveren bij een Pick up point. Zodat je het pakket daar kunt ophalen en je deze toch zo snel mogelijk in huis hebt.
Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Omdat wij graag communiceren in open en eerlijke prijzen.
De verzendkosten zijn € 7,00 tenzij het anders wordt aangegeven bij het product, deze prijs geldt ook voor gecombineerde orders met meerdere artikelen.
Wat kan ik doen als ik een beschadigd product ontvangen heb?
Het is natuurlijk erg vervelend dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen. Wij vragen je in dit geval binnen twee werkdagen ons schadeformulier in te vullen. Wij verzoeken foto’s van de schade toe te voegen aan het formulier met daarbij vermeld (indien van toepassing) welke onderdelen het betreft. Indien de doos beschadigd is, vragen wij ook hiervan foto’s toe te voegen. Wij zullen samen met je op zoek gaan naar een passende oplossing.
Retour
Natuurlijk kan het gebeuren dat jouw bestelling of een deel hiervan niet is wat je er van had verwacht. Het artikel is te klein, te groot of simpelweg niet naar wens. Bij Huisdierplezier heb je 14 dagen bedenktijd, jouw retourzending moet wel een aantal voorwaarden voldoen. Bekijk hieronder de voorwaarden:
- Het artikel is compleet en voorzien van de originele kaartjes en verpakking
- Het artikel is niet gebruikt, is schoon en niet gewassen
- Het artikel is niet gemonteerd of getest met gebruikerssporen
- Hygiëne artikelen kunnen wij helaas niet retour nemen
Voldoet jouw artikel aan de voorwaarden? Dan mag je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour sturen voor een terugbetaling van jouw aankoopbedrag. Hoe nu verder?
- Verpak het artikel in de originele verpakking en zorg indien nodig voor bescherming
- Voeg de pakbon van jouw bestelling bij in het pakket of schrijf een bericht met de gegevens van jouw bestelling
- Je mag zelf kiezen naar welk postkantoor of postpunt je het pakket brengt voor verzending.
Plak het label van de retourzending over het originele zendlabel maar schrijf niet op de doos. Het pakket mag je versturen naar:
Kittenopvang weba shop retourafdeling
P.Zeemanlaan 56
3356 BS Papendrecht
Na ontvangst en controle zal het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen op je rekening staan.
Bewaar het retourbewijs van jouw retour goed tot je de bevestiging en terugbetaling hebt ontvangen. Je bent als verzender verantwoordelijk voor het pakket op de terugweg, mocht hier iets mis gaan dien je dit bewijs te kunnen overleggen met de vervoerder. Heb jij tussentijds vragen of heb je het aankoopbedrag niet binnen 10 dagen retour ontvangen, neem dan contact met ons op. Stuur hierbij de tracking code van jouw retourzending toe.
Is jouw bestelling defect en wil je retourneren?
Natuurlijk heb je het recht jouw bestelling te retourneren wanneer deze defect bij je aankomt of schade bevat. Wij willen je vragen om altijd eerst een melding te doen voor het pakket wordt retour verzonden. Dit om misverstanden te voorkomen bij de retourzending. Neem contact op via email of telefonisch met onze klantenservice.
Retourkosten
De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Deze manier hebben wij bewust gekozen. wij hebben deskundige medewerkers in dienst welke je graag helpen bij het maken van de perfecte keuze wanneer het aankomt op jouw huisdier(en). Hierdoor hopen wij dat er bewust gekozen wordt voor een bepaald product wanneer je bij ons een bestelling plaats. De reden dat wij de kosten van een retour zending niet vergoeden is gemaakt met het oogpunt op het milieu. Wij hopen hierdoor het milieu niet onnodig te hoeven belasten met het vervoeren van onze pakketten.
Twijfel je of het retour te sturen product aan de voorwaarden voldoet? Neem dan altijd even contact met ons op zodat we dit kunnen bespreken voor er onnodige kosten gemaakt worden.
Contact
kittenopvang weba shop
T. 06 – 83 21 02 42
E. info@kittenopvangwebashop.nl
Kvk 24445491
Btw nummer NL 8200 17 164